En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 maj 2009

Johan körde Moa hem till Gon, för de skulle åka med Gons mamma till stan och handla lite. 

Johan, Patricia, Liza och jag körde till center syd. Jag och Johan köpte gympaskor på en sko-outlet så att vi kan gå igen utan att få ont i fötterna.

Patricia och Liza gick loss på center syd, hittade lite kläder. Kanske till och med att Patricia hittade skolavslutningsklänning. Hon köpte den och får väl prova den för att se om den känns bra.

Jag hämtade Moa och Gon hemma hos Gon på eftermiddagen. De ville grilla med oss och vara här ett tag på kvällen.

Vi hade köpt lite nypotatis när vi var i lödde och vi åt den till det grillade och det var sååå gott.

Jag körde till stallet och red ut en runda.

Senare på kvällen körde jag och Moa hem Gon.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards