En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 30 maj 2009

Vi åkte till Sibirien på förmiddagen och red. När vi kom dit så var mormor och morfar där med sin husbil.

En fd arbetskamrat som jag inte träffat på väldigt länge kom också och tittade när vi red.

Johan har jouren så han hade Patricia och Moa med sig i bilen dit, och hem åkte Moa med mig.

När vi ätit (sill och potatis, ja jag vet....IGEN!!! men hur gott är det inte)

så gick Johan ut på framsidan och grävde för plintarna och jag gick ut på baksidan och gallrade i den stora häcken. Så mycket ruttet där är. Synd att grannen inte vill dra bort den och sätta staket istället. Men visst, man får väl tyvärr bara gilla läget.

Moa och Rebecka gick ner på stranden och badade på seneftermiddagen och Patricia och Anton åkte till Glumslöv för att bada, men de fegade lite mer än småtjejerna som doppade sig 4 ggr. Det gjorde inte ungdomarna.. =)

Så skönt trött man bli i kroppen efter att varit ute hela dagen.

Nu är det i alla fall sängdags, för imorgon är en ny utedag!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards