En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 5 maj 2009

Johan körde Moa till mormor tidigt på morgonen eftersom Moa fortfarande känner sig hängig och inte orkar gå till skolan.

Jag skulle till Malmö på utbildning hela dagen och Johan skulle till Lund under förmiddagen så vi behövde hjälp med Moa.

Moa och mormor hade sytt grytlappar och gardiner till mig som jag ska ha på jobb. Tack så mycket!!

Idag var det lättare på utbildningen, var inte så trött som igår.

Tog tåget hem lite tidigare så jag var hemma redan kl 17, det var skönt. Johan körde och hämta Moa på eftermiddagen hos Mormor och morfar.

Jag körde till stallet och fixade vad som skulle fixas där. Och när jag kom hem var Moa såå rastlös och ville försöka gå till skolan imorgon.

Patricia kan röra armen lite bättre idag ser det ut som, men hon har förstås ont fortfarande. Men nu är det hennes tur att bli förkyld, näsan rann hela kvällen. Och Moa känner sig bättre och det är ju skönt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards