En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 28 maj 2009 20:53

Som det regnade tidigt på morgonen. Jag vaknade av att det slog på uteplatstaket.

Körde Moa till Gon på morgonen, börjar bli en rutin;)

Johan mådde bättre, men inte helt bra så han stannade hemma idag också.

Vi väntar med spänning på om Patricia ska få sommarjobb eller inte inom kommunen. Imorgon är sista dagen för beskedet så håll tummarna nu. Annars någon som har något bra tips??

Varit en hektisk dag på jobb. Sista dagen för mig att fixa det sista innan faktureringen imorgon. Tror att jag hann med det viktigaste i alla fall.

När man har det som värst, varför ringer telefonen hela tiden och varför springer alla människor inne på ens rum bara för att de ska. Av 10 st som var på mitt rum så var det 2 st som ville något viktigt. De andra ville antagligen bara komma in och döda min energi!!!

Körde och hämta Moa...och gissa var.... ja precis som vanligt hos Gon =D

När jag kom hem så körde Johan mig till stallet, själv skulle han till stan och kolla några fotoutställningar.

Alltså de har blåst och haglat något alldeles kopiöst hela dagen. Visst det har varit varmt, men jag är såååå trött på blåsten nu. Är nog tredje dagen som det verkligen stormar!!

Linn och Michaela hade varit uppe i stallet och mockat och fixat maten under dagen. Rätt skönt när man kommer upp och bara kan ta hand om hästen. Egentligen skulle jag och Monica hoppträna för Frida, men Tensan är inte riktigt ok. Lite halt i ena frambenet. Och då tyckte jag det var onödigt att jag skulle träna själv. Inte kul när det blåser heller förstås ; )

Det blev så att Frida tog över och red Seline istället. Kul att se någon annan rida. Hoppade högt gjorde de också!!

Hem och höll kväll!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards