En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 10 maj 2009

Moa skulle hem till Gon så Johan körde först henne sen körde han själv till glumslöv backar och gick en rejäl fotorunda.

Patricia och Anton sov "bara" till kl 1 idag....

Själv cyklade jag till stallet där jag hade stämt träff med Mia och Malin. Efter våran ridtur på 2½ timme så cyklade vi hem till Mia och Olof för att fika liten.

Johan körde Moa och Gon till Dunkers för de hade öppet hus för barn som är intresserade av att börja dans, spela eller annat.

Senare på eftermiddagen cyklade jag hem och kom hem till framdukad middag som bestod av Nypotatis och sill. Och det var ju bara hur gott som helst... Jag skulle kunna äta detta flera gånger i veckan. Så jag, Patricia och Anton skarpade ur kastrullerna =)

Efter denna goda middag så började Patricia och Anton städa i hennes rum. Var verkligen behövligt. Till och med så att de bäddade om, var också på tiden.

Johan sprang över huset med slangdraken och jag gick ut och röjde i trädgården liten stund.

Moa hade Gon och Emma här så det cyklade runt i rydebäck och kom hem och hämtade lite mackor för att fika någonstans i rydebäck.


Glöm nu inte Patricias sista spelning på The tivoli scen Cirkus kl 19 imorgon.

Patricia tror bara att hon kommer att spela keyboard på en låt och förhoppningsvis fixar hon trumma i en låt. Beror på dagsformen med armen. Men har ni tid och tycker det är kul att lyssna på lite musik på kvällen så kom och lyssna. Är mest åt Rock hållet, men är några lugnare låtar också. Rätt blandat brukar det vara. Varar i 2 timmar ca.

Ses kanske!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards