En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 1 juli 2009

Kom iväg i god tid idag. Det är så skönt på morgonen när det är 16-17 grader och rätt så bra luft. Sen fram på förmiddagen är det varmt och klibbigt...!!!

Vi var några från jobb som gick och åt på Våffelbageriet och det var väldigt god mat där. Har faktiskt aldrig varit där tidigare. Bara gjort ett försök med brorsan vid ett tillfälle, men vi var för tidiga på året så de hade inte öppnat än.

Hämtade upp Patricia på Trädgårdsgatan och körde henne till tandläkare på väla. Hon skulle få tråden i underkäket + sin nattskena. Så nu är det återbesök om 3 månader.

Jag och Patricia åkte till väla och handlade 4 tröjor och bikini till mig faktiskt. Idag hittade jag hur mycket som helst och igår absolut ingenting... konstigt?!?!! Är det värmen som tröttar ut en?!

Kom hem och där var det full fart i poolen, Moa och Rebecca for runt som sälar i vattnet =).

Cyklade till stallet och fick skjuts av Monica till hagen, där Johan redan stod med sadel och annat som behövs vid ridning. Har haft det hemma och smörjt upp det.

Johan körde på en fotorunda och sen hem och fixa med AC;n i bilen. Vi vill ha kyla även när bilen står still vid ett rödljus och inte varmtluft!!

Jag red ut med monica och det var varmt och gott. Sen cyklade jag hem och på vägen slogs jag med alla småknott. Fy för så många de är... man blir helt bombarderad. Gäller att stänga mun och ögon i nerförsbackar annars har man fått en hel middag och förstörda ögon.

Patricia och Anton for iväg och skulle äta på Milan och sen var det hundbadet efter det. Där träffade de kompisar som skulle fiska, men det bidde inget.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards