En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 juli 2009 22:30

Nu är det  bara en arbetsvecka kvar... sen är det SEMESTER!!!!!! Det ska bli så skönt.

Idag var det väldigt kvalmigt när vi gick ut och skulle köra till jobb. Vi körde 2 bilar, Johan har ju jour och jag visste inte om jag skulle kunna hinna åka hem tidigare.

27 grader i rummet och kan inte öppna fönstret för de håller på att såga i sten och gräva med grävmaskiner utanför och öppnar man hör man inte vad man tänker.

Moa var med Michelle och när jag kom hem så var de ute och gick med kaninen ute på gamla sandlådeplatsen. Hon hoppade på rätt bra, hon tycker nog det är riktigt kul att få komma ur buren och få spralla av sig massa bebisenergi =).

Fick för mig att jag skulle prova våran pool, så på med den nya bikini och hopp i poolen. Det var riktigt skönt! Låg och flöt runt på tjejernas madrasser och ringar. Sen kom Moa och Miche tillbaka och ville bada och då vill man inte vara kvar. De är helvilda i vattnet. Jag hade nog blivit dränkt eller nåt =).

Johan var och hämtade en tavla hos Farmor på kvällen som hon ville ge till Patricia.

Patricia var med Emma, Liza, Naemi och Felle på eftermiddag och kväll. De gick först ner och badade, sen hade de ordnat en överraskningsfest för Patricia eftersom hon fyllt år. De gick hem till Liza och åt tacos, var ute och gick en runda, hem till en kompis och lånade en film, sen ner till stranden och softa. Och till slut hem till Liza och tittade på film

Jag och Moa körde upp till hagen på kvällen för att smörja Selines mule. Det var ingen lätt match. Vi jagade Seline i 20 minuter för hon vet precis vad vi ska göra, smörja näsor är inget hon tycker om.

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 juli 2009 22:27

kom in på gymnasiet och har tackat ja. Så nu var det äntligen klart.

Det är bara att gratulera!

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 juli 2009 13:17

Har ju missat att lägga in bilderna på Patricia före och efter tandställning, så här kommer de med lite annorlunda miner =)



och efter


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards