En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 juli 2009 23:31

Idag känns det att vi jobbade i stallet igår, jisses så mör man är. Träningsvärk, sträckningar mm =)

Vi var på väla för att köpa kaninmat till Cookie och plåsterspray till Selines sår. Vi skulle även köpa inpackning till Patricias hår. Och när vi var inne på Frisyrmakarna så tyckte Johan att jag skulle boka en tid för klippning och så blev det. Väntetid på 20 minuter är ju helt ok... men jag hade inte hunnit tänka på hur jag skulle klippa så det var bara att sätta sig och blunda.

Hon tyckte det var långt och ville först inte klippa så mycket, men jag ville ha av allt slitet och lite till så att allt det slitna säkert var borta. Så ca 2 dm föll i golvet. Lite läskigt först, men sen så var det så skönt.

Tänk att nu slipper jag fastna med håret överallt... skönt=)

På eftermiddag/kväll körde vi Johan till borgen och jag och Moa körde och kollade Seline. Sen stod vi och snacka hur länge som helst med paret som bor på gården, väldigt trevliga husbilsmänniskor =)

På vägen hem körde vi inom Gantofta för att terra AJ som börjar jobba imorgon. Stannade där och tjatade bort en timme eller nåt.


Imorgon åker Patricias gips!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards