En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 26 juli 2009 22:44

Så fort semesterveckorna försvinner... Känns som att det har varit en långhelg  och så har det egentligen redan gått 2 veckor!!

HAA i natt har jag lyckats sova på rygg och höger sida utan att det gjort jätteont. Det svåraste är att komma ur sängen, men sen väl uppe så fungerar det. Visst jag kan inte böja mig framåt för fort utan att hålla emot, men helt klart har det blivit bättre. Hoppas att det fortsätter på det sättet för då är jag snart igång på riktigt igen.

Johan fortsatte med släpet på förmiddagen, Moa satt och spelade PS2, Patricia och Anton sov gott! Jag försökte vara lite mer aktiv idag, för igår gjorde jag verkligen inget vettigt alls. Jag har kört några maskiner tvätt och fixat med det.

Sen körde jag och Johan en runda med släpet för att känna om bromsarna blivit bättre och faktiskt så kändes det bättre.

Hem och byta om och fixa till oss, efter det körde vi till väla för att se om jag kunde hitta någon ny guldkedja, fick ju pengar av svärföräldrarna när jag fyllde år, men hittade ingen som jag ville ha. Får leta vidare.  Johan köpte 2 st skjortor på rea, 2 st för 100:- är ju helt ok.

En runda om Clas Olsson, sen varsin glass och vidare till Biltema för att köpa lite delar till släpet.

Hem och käka innan vi skulle fortsätta... Moa och Michelle hade precis ätit, så vi fick äta själva. De satt vid datan och PS2.

Patricia och Anton stack till Bakken vid 2 tiden och nu väntar vi på att de ska komma hem så att vi kan hämta dem i stan. De kommer väl närmare vid 0.30 tiden som tidigast.

På kvällen körde jag upp till hagen och kollade min vackra häst.

 

Johan fortsatte med släpet. Tar mycket tid att fixa bromsar, stödhjul där själva hållare till stödhjulet skulle bytas mm mm.

Fixade pannkakor till Moa och Michelle på kvällen eftersom det var SÅÅÅ hungriga.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards