En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 24 juli 2009

Sovit gott i natt??? Nä det kan jag verkligen inte skryta med. Har sovit på rygg hela natten, för så fort jag la mig på sidan så kändes det som att jag inte skulle få luft.

Känner att höftbenet fått sig en smäll och även axeln på vänster sida. Fast det känns mest som träningsvärk eller som man är rätt så rejält mörbultad.

Hade väldigt svårt att ta mig ur sängen i morse utan att det skulle spränga i revbenen... hemskt jobbigt. Kunde inte sitta i soffan, den var för mjuk, fick sitta på en köksstol och kolla tv :). Johan gick ut och hämtade en träskiva och la under dynan i soffan och jag kunde sitta där (pensionärsvarning!!!)

När Johan plockade undan frukosten så lyckades han sparka i dörrkarmen in till köket. Och det gjorde ONT!!! Det är konstigt, men igår slog han i samma tå fast i en stol så gissa om det gjorde ont idag.

Vi har suttit och letat var vi ska bo under vår semester och även vad vi ska hitta på. Tips... ja tack! Våra tankar är östergötland, norrköping, sörping, och linköping och klart kolmården. Kanske Öland en runda??


Patricia och Anton körde in till Festivalen på förmiddagen, men vi orkade inte då.

Johan körde till Maxi och köpte lite för att kunna göra fläskpannkaka som beställdes från Patricia. De kom hem och vi käkade, sen skulle de sticka in till stan igen, men det kom värsta regnovädret igen. De körde in lite senare när vädret lugnat sig.

Moa åkte med Gun till festivalen på eftermiddagen och vi tänkte också åka in lite senare.

Johans lilltå började svullna upp och bli blå så vi åkte in till DLC, där han blev omplåstrad. De tejpade ihop 2 tår så att den lilla tån skulle få ett stöd. De kollar inte om det är brutet eller inte, de säger att man gör inget åt det i alla fall.

När vi var klara på DLC så gick vi ner på festivalen en liten stund. Träffade inte någon av ungarna. De var sprida runt hela staden =).

Körde och köpte varsin kebabtallrik, fy fy... men ack så gott det var!

Senare på kvällen körde Johan och hämtade Moa hos Gun.

Och när jag nu sitter och bloggar så känns det faktiskt lite bättre i mina revben. Hoppas att jag kan få sova ordentligt i natt.


Vad är det som händer med den här familjen, först Patricias armbåge, sen handled, mina revben och Johans lilltå!!??? Vi får väl låsa in Moa i en madrasserad låda eller nåt så att det inte händer henne nåt =))


Idag grattar jag en fd klasskamrat från norrköping, Malin heter hon.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards