En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 juli 2009 23:10

JA seg idag också... Johan jobbar på där ute med förrådet och lite annat smått plock.

Inte mycket jag får gjort, tvättar lite och så, men annars är jag så otroligt seg. Kroppen har verkligen längat efter detta. Behöver massor med vila!

Blev skjutsad upp till hagen. Red ut en runda, lämnade sadeln i stallet när jag red förbi och gick ner till hagen och lämnade Seline. Sen cyklade jag hem.

På förmiddagen kom Leif och Margareta hit på en kort fikarunda lagom till vi skulle äta frukost kl 11!! Sen vid middag kom Linn, Björn och ungarna hit för att få hjälp av Johan. Deras markis hade gått sönder på husvagnen.

Moa var hemma hela dagen och var rätt passív hon också.

Patricia och Anton gick mest mellan husen och fick ingen ro i kropparna precis. Också rastlösa.

Vädret är så att man inte vet om man ska vara ute eller inne. Varken regn eller sol.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards