En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 juli 2009 11:22

Att ta sig upp ur sängen är ingen enkel match... tar ca 15 minuter att bara komma upp i sittande läge. I natt har jag faktiskt kunnat sova på höger sida och rygg. Alltid nåt!

Johan tyckte att lilltån kändes bättre på morgonen, men blev värre under dagen. Och det är klart att när man rör sig så går ju cirkulationen igång och då gör det ju ondare.

Jag och Johan körde upp till hagen och kollade till Seline. Sen körde vi hem och hämtade Moa för hon ville med till Väla. Hon skulle till Panduro och köpa snöre för att göra kompisband.

Sen en tur till Biltema för att köpa ett nytt stödhjul till släpet eftersom jag körde sönder det andra i torsdags. När jag körde på österleden så hoppade det väldigt mycket, för de har gjort nån konstig lagning av vägen vilket gör den okörbar. Så när jag körde ner på grusvägen till Gustavslund hörde jag att det lätt konstigt och det var det också. Hjulet hade släppt... Helt snett och vingt, så det blev att köpa ett nytt.


När vi kom hem satt jag och bara tog det lugnt, blir rätt andfådd för inget så jag kände att jag behövde ta det lugnt en stund.

Johan och Moa körde till flygfältet på österleden för att kolla modellflygplanen som de hade visning av på eftermiddagen. Patricia och Anton körde dit med moppe och kollade de också.

När de kom hem fixade jag middagen, mendas Johan körde och hämtade hem släpet. Han fixade stödhjulet och bromsarna. Släpet ska besiktas på torsdag och innan dess behöver den en rejäl översyn. För den måste gå igenom!!

Jag och Moa var väldigt passiva hela dagen, Johan kämpade på med släpet.

Patricia och Anton var i stan på festivalen på kvällen. Vi hoppade över festivalen, orkade inte en dag till!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards