En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 10 juli 2009 22:23

Johan körde mig till jobbet idag förf han behövde  bilen på dagen.

Så skönt att det är sista arbetsdagen innan fyra veckors semester...!!!!

Vi var 5 st som åkte till Linnéa trädgråden och åt på lunchen, det5 var god mat, rotfrukter och biff med youhurs sås till.

Tänkte att jag skulle gå tidigare, men det blev som vanligt inte som tänkt. Klockan 16 stämplade jag ut, men tanken var kl 15.

Johan hämtade mig för att sen köra ut till Väla och lämna in hans "antika" telefon. Gick lite rundor på väla, köpte lite torkade frukter på Tasty och sen en glass innan vi körde hem.

Hem och bytte om, hämtade Moa och sen till hagen. Vi skulle flytta hästarna till ett nytt bete. Johan skulle iväg och försöka fota under tiden, men regnet kom och han fotade inte så länge. Jag och Moa blev genomblötta!!! Johan hämtade oss i stallet.

Hem och torka medans Johan körde till stan och köpte kinamat.

Moa och Rebecka var med Johan på väla under dagen. Johan var och fixade med IP-telefonin och annat inne på Telia.

Patricia kom hem precis innan vi skulle köra till hagen, hon hade kört moppe själv till Naemi och det hade gått bra fast gjort lite ont i armen.

På kvällen åkte hon och Liza hem till Felles kille i landskrona för att ha sällskap med dem till festivalen som är i landskrona den här helgen.

Johan körde och hämta dem i landskrona på kvällen så att de skulle slippa ta tåg och buss för att komma hem. Inget roligt att behöva åka kollektivt under helgen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards