En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 7 juli 2009 22:50

Då känns det mer som en vanlig svensk sommar, sol och grått med lite regn om vart annat.

Moa var hos Gon hela dagen, jag hämtade hem henne på kvällen när jag körde från jobb.

Patricia och Anton körde till ödåkra och klippte gräset och tog in posten på eftermiddagen.

Idag blev det inte så mycket gjort på jobb, men det gör inget för jag hade trevligt besök från Lund. Alexandra som ska hjälpa mig lite med fakturorna i sommar var och skulle se hur vi jobbar. Så vi var på pizzerian och käkade och sen gick vi en runda på verkstäderna så hon skulle få träffa lite folk. Många har semester så det var ju inte många att hälsa på.

Pratade en stund med () för vi hittade inte nycklarna till förrådet. De har kallt och lite grått, inte riktig sommarvärme. Men de hade det bra ändå och det var ju skönt.

Patricia hade fått en tid till Arbetsterapin den 23 juli för att ta bort gipset, men hon vill inte vänta 3 dagar mer över tiden, så jag får ringa imorgon och se om vi kan ändra tiden. Vi har ju semester och vet ju inte ens om vi är hemma då. Annars får vi väl klippa av det själva så får hon göra övningarna sen när vi är hemma igen. Får höra vad de säger.

Moa var väldigt trött på kvällen. Tar hårt att sova borta med kompisar =).

På kvällen stack Johan och Moa ut till väla för att köpa en ny rauter (stavas nog inte så förstås) den ville inte mer, så vi behövde en ny.

Jag cyklade till hagen och hem igen under tiden.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards