En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 27 juli 2009 00:14

Vaknade kl 5 och hade ont, glömde ta Ipren innan jag la mig på kvällen. Så det var att krångla sig upp ur sängen för att hämta en tablett så att jag skulle kunna sova igen. Och det kunde jag för jag vaknade 10.40 av att hela huset var knäpptyst... alla sov... förutom Moa som satt och spelade PS2.

Johan körde iväg släpet till Billesholm eftersom L ska besikta det på torsdag. Sen var han inom J och M och fixade antennförstärkare som gått sönder.

Moa låg och titta på tv nästa hela dagen, var allmänt passiv. Fixade till kaninen och gick och småplockade lite. Jag strök undan tvätten så att vi skulle kunna packa.

På eftermiddagen körde jag till gantofta och hämtade Hanna som ska ha koll på Seline när vi är på semester.

På kvällen bytte Johan däck på bilen, eftersom de som satt på var lite för nära gränsen till för slitna. Han och Moa körde tvättade bilen och handlade lite. Patricia var med Anton hela dagen, de var i gantofta och påarp. Hon kom hem och fixade kattlådan och packade sina saker för att sen sticka ut en runda igen.

Nu har vi packat och fixat vad som ska fixas, allt vad det gäller hus och inneboende, så imorgon bär det av.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards