En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 januari 2010 20:25

Då var vi inne i ett nytt decenium!!


Kom ju i säng rätt så sent så det blev ju lite sovmorgon...IGEN!


Nytt år och nya tag... ska försöka att minska min vikt.. IGEN!!! Började i alla fall med en gooo nutrilett imorse.


Dammsög bort våra dammråttor som gömt sig i alla hörn, tyvärr så såg jag dem och fick jaga bort dem.

Johan skulle ut och fota så jag tog stallet under tiden. Red ut nästan i 2 timmar med Kicki.

Johan var i Mölledammarna och fotade och när han var klar så körde han och handlade lite.

  

Han körde sen hem och började på maten tillsammans med Patricia och Anton.

Moa var hos Miche och åt där.

När jag var klar i stallet så började jag gå för att möta Johan. Hann bara fram till backen och det var rätt skönt med tanke på att mina tår var helt genomfrusna.

Hem och åt rotfruktsgratäng och oxfile och såå gott det var när man inte ätit på hela dagen.


Minusgrader och grått, ca -7-10 hade vi under dagen. Men tyvärr ingen snö än!

Kom förvisso lite lite snö, men inget som la sig på marken.


På kvällen så var det bara softa framför tv:n efter maten, vi var rätt så sega hela högen förutom Moa som satt vid datorn tillsammans med Miche.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards