En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 31 januari 2010 21:12

När jag gick och la mig igår vid 00.45 så kände jag av tandvärken, men jag ville inte ta tablett förens jag kände att det gjorde "riktigt" ont. Vaknade vid 1.30, tog tablett för då gjorde det "riktigt" ont. Slumrade till, men kl 3.30 gick det inte längre. Satt upp ett tag, tog ny tablett. Fick gå upp och sätta mig i soffan, satt där till kl 6. Låg och läste ett tag och inte gick värken över. Riktigt jobbigt!!! Somnade nog till slut vid 6.30-7.00 och sov till 9.30 i alla fall.


Vaknade med malande värk, men tog ingen ny tablett eftersom det inte hade hjälpt något på natten.


Johan körde mig till stallet och körde sen Moa till Billeberga för hon skulle träffa Julia. Han stack inom Linn och Björn en stund innan han körde och hämta mig.


Jag red ut med Monica ochdet gick skapligt bra. Värken var lite bättre när jag var i stallet.


Johan hämtade mig, vi körde till citygross och köpte fondue saker och betfor till Seline. Hem och fixade stuvade makaroner och falukorv. Patricia och Anton kom hem och käkade. De hade varit en runda till Maxi, tror jag, vi mötte dem på vägen på moppen i alla fall.


Jag gick in i duschen när vi ätit färdigt, sen körde vi till maxi för att hämta biljetterna till göteborg. Men bokningsnumret var fel så jag får ringa dem imorgon och kolla vad som blev fel.


Johan skjutsade hem mig, sen körde han ner till Billeberga för att hämta Moa. De körde inom kusinerna en snabbrunda. Fick värktabletter av Linn så att jag kan sova i natt hoppas jag. Måste får sova om jag ska orka jobba imorgon. Tack Linn!


På kvällen så käkade vi fondue och det var väldigt gott. Patricias idé och den var lyckad =)


Nähä om det skulle bli tidig säng ikväll då kanske.


Sov gott alla!  




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards