En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 januari 2010 22:00

eller trevlig valborg som nån sa till mig, ha ha.


Var grymt trött på morgonen, så det blev en halvtimme längre i sängen innan jag kom upp.

Och det var så lugnt och skönt på jobb, vi är verkligen inte många som jobbar.

Det flöt på riktigt bra, fick undan mycket av det som måste med i årsbokslutet.

Fick det trevliga beskedet om att jag har ytterliggare en dag extra på mig. Känns riktigt bra.

Körde hem vid 16-tiden, tog vägen om Maxi och köpte lite till tacos som vi skulle äta på kvällen.

När vi kommit hem så bytte jag om direkt och körde upp till stallet.


Det har snöat mer idag så det var riktigt mysigt ute. Blir ju så mycket ljusare.

I vallåkra hade det kommit mer snö som vanligt. Var så otroligt trött så det blev en snabbrunda i stallet.


Hämtade Moa hos Miche på vägen hem så att hon också skulle få lite mat i magen.

Käkade och softade hela kvällen sen.


Patricia och Anton har nu hållt ihop i 2 år idag, Grattis!.

Så de firade med att gå på bio och sen var de och åt. Skulle ätit kinamat, men det var stängt så det blev pizza.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards