En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 januari 2010 21:31

Patricia kom upp för att känna efter om det skulle fungera att gå till skolan idag, men det blev sängen igen.

Jag skjutsade Moa till Gon på morgonen innan jag körde till jobb.

Johan har fortfarande jouren så han körde direkt till jobb, fast att han egentligen skulle kört till bilverkstaden för att lämna in jourbilen klockan 7.30 Det stod en arbetskamrat och väntade på honom, men Johan kom ju aldrig. Så arbetskamraten väntade och väntade, men kl 8.20 hade han tröttnat och ringde Johan som var på jobb och jobbade för fullt. =)


Moa hade glömt sitt busskort hemma så Johan hämtade henne på skolan. Hon hade inga pengar heller så hon kunde inte ta bussen hem.


Patricia hade fortfarande ont i huvudet och lite i nacken när jag kom hem på eftermiddagen. Hon har ca 0,5 grader högre temp än vanligt.


Moa följde med Miche på ridningen i viarp. Första gången den här terminen.


Jag körde till stallet och passade på att rida nu eftersom det har börjat töa och vägarna är helt bara från snö nu. Och så ligger det mellan 0 grader till -2 grader ungefär.


Johan fick jourjobb direkt efter ordinarie jobb så han blev kvar till 19-tiden ungefär.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards