En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 7 januari 2010 22:07

Kändes verkligen som måndag idag. och så är det torsdag, det är GULD!!!!


Det var rätt så kyligt i morse, fast bara -8 grader, det knarrade helt underbart under fötterna. Jag gillar detta vädret grymt mycket. Får lite barndoms-vinter-känslor!!!


Vi körde varsin bil, för jag tänkte jag skulle jobba till jag blev klar och det var kl 19.45 Kändes så bra efter middagen, men sen kom det in en massa saker som jag inte hade räknat med, men nu är det också klart. Nu har jag bara nåt litet kvar imorgon som är min sista dag, Känns ovanligt bra! Brukar vara så att man snubblar över sig själv de sista timmarna, men jag hoppas att vi har fått med allt som ska med och att allt gällande personal är inrapporterat rätt osv.

Tänkt mest jobba till frukost och sen bara sitta och leta om jag kan hitta nåt mer att plocka in pengar på.


Johan körde hem vid 16 tiden, Moa var hos Miche hela dagen, men de kom hem under kvällen. Patricia kom hem en stund och åt sen gick hon till Anton igen.


Jag körde direkt från jobb till stallet så att jag skulle slippa åka hem och byta om. Tar så mycket tid. Var ändå inte i stallet förens kl 20.15 ca. Hade bara gummistövlar och vindjacka att byta till. Jag kan lova att det var iskallt!

Jag var fruktansvärt snabb i stallet, ville bara hem, för jag frös så jag höll på att gå i bitar och var sååå hungrig. Hade inte ätit sen 12... okej jag drack en nutrilett vid 15 tiden.


Hem och tog det lugnt liten stund i soffan.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards