En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 januari 2010 18:33

Ställde klockan på 9, men jag var så trött att det gick bara inte att gå upp. Hur ska det gå imorgon när det är dags att ställa klockan på 6???


När jag kom upp så hade Moa nästan precis vaknat och hon mådde mycket bättre idag. Lite mat i magen sen var hon som ny igen!


Ingen av oss andra har blivit dåliga så det är ju bra, hoppas att vi inte blir det heller.


Skjutsade Moa till Ramlösa station där hon mötte Alice för att sen gå hem till henne.

Sen blev jag skjutsad till stallet för att skritta ut med Kicki och Monica.

Johan, Patricia och Anton körde till väla för att köpa telefonen till Patricia.


När jag höll på i stallet så ringde Johan och sa att de inte kunde köpa telefonen för jag stod på hennes abonnemang så jag var tvungen att vara med.

Han körde hem dem och körde sen och fotade vid fastmårup.


När jag var klar i stallet så började jag gå, hann till dammarna innan Johan kom och hämtade upp mig.


Hem för att duscha och äta, sen körde vi till väla så att Patricia kunde köpa sin efterlängtade telefon. Samsung jet S8000, tror jag att den heter. Hon verkar nöjd!


Hem och fixa lite med tvätten, Johan körde in till jobb för att fixa en tv och på vägen hem hämtade han hem Moa från Lussebäcken.


Patricia och Anton körde moppe    till gantofta för att träffa Anton där.


När jag var klar med tvätt och annat småplock så var det softa i soffan.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards