En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 8 januari 2010 16:30

Fortfarande -5 grader och skönt ute tycker jag i alla fall. Gillar den här höga torra luften.

Fick undan allt det sista som jag inte hann med igår. Under eftermiddagen så stängde jag dörren för att få sitta ifred och det gick nästan, som vanligt! Hur kan jag vara så populär??

Så till fika så kände jag mig väldigt färdig med år 2009 och det kändes baa sååå bra! Hann till och med göra lite sånt som man aldrig hinner.

Sen vet jag att på måndag är det nya tag, men så länge jag kan njuta så gör jag det.


Johan jobbade massor hela kvällen, fick jobb direkt kl 16 och var inte hemma förens kl 1 på natten.

Han var och köpte landgångar som vi tänkte äta på kvällen, men så fort han köpt dem så fick han åka tillbaka till jobb.

Det slutade med att vi mötes vid Maxi på råå så att jag kunde få hem landgångarna till oss andra.


Moa tog bussen på förmiddagen tlll Gon och sov sen över Gon.


Patricia och Anton hade varit ute mycket på dagen. Kört rundor med 4-hjulingen.

Vi käkade och kollade film på kvällen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards