En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 januari 2010 08:45

Då var det dags att börja skolan igen.

Började ju så där... Både jag och Patricia har ont i halsen. Moa hostar fortfarande och Johan har äntligen börjat låta normal igen.


Skjutsade Moa till Gon så nu är vi i de vanliga rutinerna igen.


Vid middagstid så fick jag sms av Patricia att hon inte mådde bra så jag körde och hämtade henne på skolan vid 12.45 Skjutsade hem henne och sen tillbaka till jobb.

Hon var lite blek med rosiga kinder. Såg febrig ut, men hon trodde inte hon hade det. Kändes som hela huvudet slagit lock.


Johan var på möte i lund på förmiddagen så det blev sen middag. Ungefär 12.15 kom vi upp till matsalen och då var jag hur hungrig som helst. Märker att man är inställd på att äta kl 11.40


Jag körde direkt till stallet efter jobb, mådde inte så bra så jag kände att jag ville ha gjort stallet så fort som möjligt.

Känner av mina luftrör, verkar som att det är samma som Johan hade.


Hostade hela natten, eller ja i alla fall flera omgångar. Så jag var väldigt seg frampå eftermiddagen. Det tar hårt på en.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards