En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 22 januari 2010 22:07

Moa började senare så hon tog bussen idag.

Patricia börjar alltid halv nio så hon tar bussen vid halv åtta varje dag. Fast hon längtar nog till töväder så de kan börja köra moppe igen.


Det var en lugnare dag på jobb än på länge. Nu är allt för 2009 klart och det är såååå skönt!


Hade utvecklingssamtal med chefen och idag pratade vi mer om mig och vad jag ska göra än vad vi har gjort förr. Får lov att gå 2 st olika utbildningar som jag vill. Jag behöver uppdatera min excel-kunskap. Gick en excelkurs för några år sen, men då använda jag inte programmet. Men idag så tar jag ut mycket uppföljningar som kopplas från landlord till excel. Där tar jag ut diagram och lite annat och känner att jag behöver kunna lite mer om det bl a.

Sen är det en rapportgenerator där jag lägger upp egna rapport på uppföljningar i landlord som jag inte kan så bra. Vill lära mig det så att jag snabbt och lätt kan lägga upp en rapport. Som det är idag så tar det flera timmar att sitta och laborera för att få det som man vill. Och den tiden vill jag lägga på annat.


Patricia och Liza var på stan och köpte skor till Liza, sen gick det upp till kafeterian på lasarettet och väntade på att vi skulle sluta. Hämtade Moa hos Gon på vägen hem.


Johan körde mig till stallet. Han körde och tvättade bilen för den var sååå skitig så man såg inte nummerplåten längre. Sen var det maxi som gällde. Köpte lite för att göra egen pizza.


Jag hade hand om Magina och Odessa idag, så det blev ingen ridning idag heller. Kände mig så trött att jag inte orkade det effter att jag mockat och satt hö bl a.


Hem och åt pizzan som Johan gjorde.

Rebecka kom till Moa en stund på kvällen, de slappade framför Moas data.

Slapp i soffan blev det resten av kvällen.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards