En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 26 januari 2010 22:04

Moa var genomförkyld på morgonen så hon vände om och fortsatte sova.

Hon var täppt och hade ont i halsen och huvudet.

På förmiddagen körde Johan hem med bullar och mat som hon skulle äta på dagen.


Johan börjar känna sig hängig igen, småförkyld.

Jag känner mig väldigt seg i kroppen, lite yr och konstig.

Det går så mycket skit nu så varför ska man inte få en blandning av alltihopa.

Patricia mår väl bäst just nu, men så tränar hon ju som bara den. Inga sjukdomar biter på henne.


Det går ju vinterkräksjuka överallt så nu bombaderade vi oss med hela vitpepparkorn idag. Hur ofta ska man ta och är det 7 st per gång? Nån som vet??


När vi kom hem satt Moa och tittade på film, sen ritade hon lite och läste.

Patricia slutade efter middag och åkte och tränade direkt efter.


Jag ringde och beställde biljetter till Göteborgs horse show den 28/2, så jag behöver hjälp med hästen, nån frivillig??


Jag körde direkt upp till stallet och mockade och satt maten till Seline och Odessa. Ingen av hästarna ville in så jag hann även sätta höet. Frida och Malte kom ut och började fixa sitt, sen kom Lena, Saga och Noa och när de var klara med sina sysslor så tog Lena och jag in hästarna.


Sen var det full fart hem för att slänga mig i fåtöljen och bara ta det lugnt.


Moa verkade piggare på kvällen och efter att Johan varit och handlat lite choklad och tidning till henne så var det full fart på henne en stund. Men det övergick till trötthet rätt snabbt igen. Hon var lite rastlös, men kommer nog att sova rätt gott ändå.


Patricia satt och pluggade matte, efter att hon varit hemma hos Anton och klippt honom. Matten är inget vi kan hjälpa henne med längre... är ju hur svår som helst, tror jag?!?! Någon som känner att de är duktiga på detta får gärna hjälpa henne. Jag känner mig så otillräcklig nu och det börjar nog även Johan göra.


Försöka komma i säng i skaplig tid var tanken, men jag ser att nu är klockan 22.15 igen!!!!


Go natt!      

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards