En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 juli 2010 22:15

Eftersom jag inte hann färdigt igår så tänkte jag att jag nog skulle hinna göra det allra sista innan faktureringen skulle köra idag.

Men tji fick jag.... programmet fungerade inte, inte ens ikonen fanns kvar på skrivbordet. Ringde och anmälde felet och servern hade tydligen gått ner sig helt.

Verkligen jätteroligt!!

Att man kan vara så fruktansvärt beroende av ett program, man fattar det inte förens man står utan.


Var på möllebacken och åt middag tillsammans med några från jobb. Varmt som bara den var det i alla fall.


EFter jobb så var jag och Moa funktionärer i Viarp på deras Pay and ride. Johan hade gått på jouren så han kom ut med den bilen och fotade ett tag. Patricia och Anton kom också och kollade Patricias klasskompis Hanna när hon tävlingstränade.

Moa åkte hem med Johan när vi var klara. Jag och Patricia körde till hagen och fixade Seline, Patricia red upp till stallet och jag körde dit och byggde lite hinder eftersom hon skulle hoppa lite inför lördagens tävlingar.

Tränade mycket svängar och avstånd. Höjde bryr vi oss inte om utan bara avstånd och kommunikation i allmänhet.


Patricia red tillbaka och jag fixade lite i stallet och sen körde jag ner och hämtade henne i hagen.


Moa var med Miche på kvällen, Johan körde och hämtade henne.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards