En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 juli 2010 22:36

Fick sms vid 9.15 från Monica som undrade om vi skulle ta en förmiddagstur med våra hästar. Det var mulet, men ändå behagligt varmt.

Jag var klar i god tid så jag gick upp till macken där Monica hämtade upp mig.

Körde upp till Mia och Olof och fixade till hästarna. Skrittade ut för att leta lite ridvägar runt omkring. Hittade någon grusväg som tog slut vid en stor gård, där fick man inte rida igenom, så tillbaka igen och hittade en kort gräsväg, men den testade vi i en högra gångart =)

När vi satt och red fick jag ett sms från Patricia som också ville rida ut med seline. Hennes kompis Hanna som bor ute vid Billesholm ville att Patricia skulle komma dit med Seline och rida ut i skogen.

Hem och där höll Moa och Johan på med att fixa lite kaninhinder och städade lite i förrådet.

Jag fixade maten och Patricia kom hem från farmor och hjälpte till att duka fram.

När vi ätit så åkte vi tjejer upp till hagen för att hämta Seline och körde Patricia och Seline till Hanna.

  

Jag och Moa gick med en stund, men ångrade oss efter en stund och gick tillbaka till bilen. Det var sååå varmt så vi orkade inte gå så länge. Det riktigt brände på oss.

Jag skjutsade hem Moa så att hon kunde gå ner och bada tillsammans med julia som var på stranden med sina föräldrar.


Tillbaka och hämtade Patricia och sen till hagen för att lämna Seline igen. Fast jag tror att vi skulle kunnat rida en runda till för hon blir aldrig trött!!!


Hem och tog det lugnt med tjejerna, satt och kollade en Wallander-film. Johan körde till Råådalen och fotade på kvällen.


Satt ute på kvällen och käkade lite kvällsmat.


Underbara sommarkvällar!!!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards