En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 15 juli 2010 19:15

Vädret var liite sämre på förmiddagen, lite regn och blåsigt. Blev bättre under eftermiddagen och kvällen.

Satt i ett kort möte på förmiddagen och skulle använda min bärbara. Och eftersom jag vet att jag hade problem i tisdags så testkörde jag innan på morgonen och då fick jag ingen kontakt så att jag kunde köra trådlöst!!! Men efter en stund och något samtal till IT så kom det igång igen så faktiskt fungerade det under hela vårt möte, jippi!


Gick även ner en stund på verkstäderna efter middag för att se om jag kunde hjälpa till med några knepiga frågor. Fick några samtal under förmiddagen som gjorde att jag tyckte det var lättare att gå till dem.


Kände mig halvnöjd när jag gick hem den här dagen, imorgon sista rycket innan semestern =)


När vi kom hem så var Moa hemma, mycket trevligt! Hon hade fått skjuts av Björn när han ändå skulle till hagen så körde han hem och lämnade en lite trött unge.


Vi körde till hagen och släppte av Patricia som skulle hämta Seline. Jag och Moa hjälpte henne och sen körde vi till stallet och snackade en stund med Frida innan Patricia kom med Seline.

Moa hämtade ut Bellino och borstade och fixade med honom. Idag var första dagen som Moa skulle testa att sadla honom och hänga lite.


Först bli fin, sen på med sadel "vad är detta????"



Att det kan vara så skönt att bli kliad på magen!


Så hängde Moa lite på honom och han bryr sig....... INTE ett smack



Aha... var det den som satt fast på ryggen.


                

Patricia hopptränade för Frida inför tävlingen till helgen, inga större problem där inte. Nytt bett gör att det är lite svårare att justera av och på, men det blir bättre.

 

      

Moa testade att rida lite i shorts, är inte så jätteskönt... hi hi

 

       

Malte ville också testa att hoppa.

 

 

Hem och gick ut på uteplatsen och bara hade det gott!

Helt underbara kvällar just nu. Kan sitta ute hur länge som helst, eller ja tills myggen anfaller så mycket att det inte går längre.

 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards