En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 juli 2010 21:45

Somnade till åska och regn och vaknar till en genomgrå morgon. Men var det svalare för det???? nä!!!!


Försökte mig på ett par långbyxor, med tanke på det grå vädret, men de åkte av igen och på med ett par kortare. Som sagt det var ju inte kallare.


Liite rörigare på jobb idag igen, var själv rätt passiv, antagligen för att det snart är över..

Får skärpa mig imorgon!!!!

Även om vi har kyla på rummen så är det ju superkvalmigt i resten av huset.


Moa skulle följa med Linn och Björn till Röstånga sommarland idag, men eftersom det var gråväder och regn på förmiddagen så hoppade de över det och åkte till Ullared istället =)

Moa handlade kläder, spel och hästsaker. Det hade varit massor med folk. Antagligen så har tv-programmet "ullared" gjort att det vallfärdar folk dit nu. Har alltid varit mycket, men jag har förstått det som att nu är det nästan hysteriskt. Han får väl se till att öppna fler "Ullared" i sverige så att det kan sprida ut sig lite.


Patricia och Anton körde till ödåkra för att försöka rädda några blommor nu i sommarvärmen, inte helt lätt, tyvärr, för den här värmen knäcker ju vad som helst. JA ja hon gör så gott hon kan. (hoppas att inte mormor blir jättearg om hon misslyckas med någon).

På eftermiddagen moppade hon upp till hagen och red Seline en stund på trekanten. Trött av betet, nä !!!

Kom hem och åt lite, sen stack hon bort till farmor för Anton var där.


Johan stack ner till Glumslövs backar för att fota fåglar.

Jag satt och rensade bland fotona i min data, börjar bli så många nu så jag får inte plats med nya. Men så svårt det är att sortera, vill ju ha allt!!!


Sen tog jag cykeln och cyklade min vanliga runda på ca milen så att jag fick röra lite på mig också.


Så skönt det är nu på kvällarna när man kan sitta ute långt in på nätterna. Hoppas att vår semester också får såna här kvällar!!!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards