En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 2 juli 2010 22:30

Oj så trött jag är... kanske inte så konstigt nu när man jobbat som en knas och inte känner sig nöjd ändå... Ville ha gjort mer, men fungerar inte programmen så är det inte så mycket att göra.

Patricia var iväg och jobbade för första gången den här sommaren. Hon har fått jobb på gårdsbutiken där hon ska hjälpa till att plocka jordgubbar.

Hon fick ihop 45 liter på 5½ timme. Var inte så mycket jordgubbar så det tog lång tid. Lite mör i kroppen var hon efteråt.

Underbart väder i alla fall och har varit så hela veckan. Fikade ute på förmiddagen och eftermiddagen.

På eftermiddagen blev jag jättesugen på glass och tänkte att jag skulle kolla om det var fler som kände detsamma... men jag hann bara tänka tanken så kom en av killarna och frågade om vi inte skulle gå ner i kiosken och handla och fyra stycken blev vi.

Köpte glass och gick ner till killarna i bunkern och satt ute hos dem ett tag. Väldigt varmt och gott! Synd bara att man jobbar.


Kommer hem och möts upp av brunbrända barn. Avis jag blir.


Vila för hästen idag också för jag var helt slut och orkade verkligen inte åka till hagen.


Moa var med Rebecka och de hade varit på stranden och solat hela dagen. Patricia var med Felle på eftermiddagen. Senare på kvälls så var Patricia och Anton ute och körde länge och kom hem sent.


Imorgon är det tävling och då måste vi vara pigga och glada eftersom de lovat supervarmt hela helgen.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards