En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 9 juli 2010 23:34

Men hur trött är jag!!!!! Kom till jobb strax efter åtta. Kom inte ur sängen och det gör det ju inte lättare, med tanke på att hela huset kan sova vidare.

Okej, Johan kör mig, men ändå.

Var lika trött igår, med det var väl straffet efter strandrundan på kvällen.


Varit rätt lugnt hela dagen, fått undan bra saker, så jag kände mig skapligt nöjd när jag gick hem.


Johan och Moa hade städat och fixat hemma under dagen trots värmen. Det har varit ca 25-28 grader, men molningt med lite sol emellanåt.

Moa var även med Rebecka på dagen och Johan skjutsade in dem på bio vid 16-tiden. Moa tyckte det var pinsamt, för det var bara hon och Rebecka i hela biosalongen=))


Johan hämtade mig på jobb strax efter 16.30, hem och käkade lite. Slappa en stund i soffan innan jag tog stålponnyn till hagen.

Fixade till Seline för att kunna cykla upp till stallet med henne på lina. Hade sadeln i stallet efter strandritten.

När jag skulle cykla till stallet så kom Linn som var sugen på att rida ut en stund. Jag cyklade till stallet och tog på sadeln, red och mötte Linn och sen red vi rundan över Myltahusvägen.

Linn skjutsade mig till stallet så att jag kunde hämta min cykel för att sen cykla hem.


Satt på uteplatsen och blogga och allmänt slappa innan det var sängdags!

zzzZZzzZZzZ

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards