En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 4 juli 2010 23:15

Sov ända till kl 10 utan problem. Men då sa ryggen till så det var bara att kravla sig ur bingen och se om någon annan var vaken. Moa hade precis öppnat upp sina blå och låg i sin säng med datan igång.

Johan stack upp och köpte lite bullar till frukost som vi åt ute i det fina vädret.


Linn med familj skulle till stranden så jag, Moa och Miche gick och cyklade ner. Patricia och Anton kom också ner och hälsade på. Alla utom Patricia, Anton och jag badade för solen hade gått i moln och då var jag inte sugen. Vill kunna bränna lite efteråt  ;)

Var där ca 1 timme, sen hem och bytte om, körde till jonstorps marknad. Patricia och Anton körde egen bil, för Miche åkte med oss så då fanns det inte plats i bilen.

Gick där någon timme, sen körde vi till Miatorp och köpte pizza och kebab.


Anton körde in Patricia till stan där hon skulle träffa några från klassen och de skulle grilla på gröningen.


Johan stack till Forsmöllan för att fota ännu mer. Moa stack hem till Miche efter att hon packat färdigt. För imorgon bär det av till Göteborg tillsammans med Miche och hennes mamma och bror.


Jag stack upp till stallet och red ut tillsammans med Monica och Linn. Red runt granarna och bäcken. Sen runt Kingelstad/Bälteberga. Var ute i nästan 2 timmar. Provade att rida med det nya pelhambetet och vilken skillnad!!! Nu kunde jag plötsligt få stopp på henne. härlig känsla! Inget tjafs på hela vägen. Jippi, hoppas nu bara att det är rätt bett för henne.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards