En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 14 juli 2010 19:00

Bättre väder eller ja riktigt bra väder. Kändes inte så förfärligt klibbigt idag som det har gjort de sista dagarna.


Blev inte Röstånga för Moa idag heller utan det blev en cykelpicknick i Billeberga området nånstans. Hon fick låna Linns cykel som i sin tur lånade granens cykel.

Hon sov där på natten också, spelade Wii hela kvällen så hon hade inte tid att komma hem =)


Patricia och Anton hade varit en stund på stranden och badat, sen hade de nog badat i poolen hemma också. Annars så är de rätt på att vara tonåringar just nu.


Fick halvmycket gjort idag, vet inte vad det är som bromsar just nu. Känns ungefär som att bromsa i en uppförsbacke !!!

Är väl känslan att det inte är mycket tid kvar och lite för mycket som ska göras, då blockerar det sig lite för mig. Men det löser sig till slut det vet jag ju. Är ju inte precis första gången jag går på semester =)


Jag och Patricia körde till Sibirien på kvällen eftersom det verkligen var väder för detta


Här simmas det för fullt

  

När man rullar sig är det viktigt att det kommer in sand precis överallt.

   

    Galopprundan på stranden är det absolut bästa om Seline får välja =)

   


         


Jag satt på stranden och bara hade det så gott. Solen värmde fortfarande otroligt mycket även om klockan var vid 19 tiden. Helt underbar kväll!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards