En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 10 juli 2010 17:45

Ja hör, ni nu så är det sommar på riktigt!

Nu får alla som klagade på vintern igen all värme som saknades då ; D

Jag klagar inte för jag tycker detta är underbart, framförallt eftersom vi har nära till havet och kan mer eller mindre bo där sådana här dagar.


Sov lite för länge.... men jag är rätt trött just nu. Märks att semestern är nära nu =)

Moa vaknade tidigt och Björn hämtade henne vid 9.30-tiden Jag var så trött att jag inte ens orkade gå upp och säga hej då... suck!

Gick väl upp vid 10.30 och in i duschen för att vakna till liv. Johan skickade jag upp till affären för att köpa gott bröd till frukost.

När frukosten var klar så cyklade jag ner till stranden och låg där i ca 2 timmar och badade väl 2 ggr eller kanske 3?!

Johan stack iväg och fotade vid Forsmöllan, han är inte så glad för att ligga på stranden och steka.


På eftermiddagen blev vi bjudna till Linn och Björn på grillade kycklingklubbor och klyftpotatis. väldigt gott, men jag var inte hungrig!!!!! Är alldeles för varmt att äta varm mat i den här värmen. Men lite lyckades jag ändå äta.


Vi kunde bara konstatera att det var ett kvällsdop som gällde, så vi packade ihop oss och körde till Rydebäcks strand.

Moa åkte med Linn och Björn direkt till stranden. Vi körde hem om och hämtade handdukar och gick sen ner.


Lite bilder på kvällen....

            


Hem och bara slappade på uteplatsen. Nu började det bli skönt att vistas ute. Trist att man ska känna så när det egentligen är detta man längtar efter hela vintern. Men idag har det varit liiite för varmt för att orka göra nåt. Och jag blir lite stressad av att inte göra nåt!!!!!

Men va fasen det är ju snart SEMESTER!!!! och då kanske man kan göra nåt,,,,, ja eller inte. Det är ju semester vi ska ha.


Patricia kom hem på kvällen och var väldigt nöjd efter sin tripp i Falsterbo.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards