En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 2 mars 2009 21:11

var tog helgen vägen??? Har varit en väldigt vanlig måndag.

Patricia fortfarande hostig och stopp i näsan, tar visst aldrig slut.

Moa mår bra varannan dag och lite hängig varannan dag, och Johan har börjat få ont i halsen och huvudet. Nu känns det som att vi faktiskt skulle behöva sol och värme så att vi kan bli friska mer än 2 dagar i stötten.

Åkte med Johan, som har jouren, till jobbet och tog en firmabil med hem för jag ska till Lund imorgon på morgonen.

Var i stallet en runda på kvällen och när jag kom hem så hade de dammsugit, torkat golv och plockat undan det mesta. Det var riktigt skönt att komma hem till det.

Jag började vika lite tvätt, men shit vad vi har tvättat i helgen. Tog aldrig slut. Nu har jag 2 stora högar som ska stryckas, men inte ikväll och antagligen inte imorgon eller övermorgon heller. Jag är så trött fortfarande på kvällarna, så när jag kommer hem från stallet är jag helt slut.

Som sagt en väldigt vanlig måndag, utan några utsvävningar.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards