En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 17 mars 2009 21:58

Soligt, men såååå blåsigt!!! Gick inte att gå upprätt i motvind idag inte.

Vi körde Moa hem till Gunilla på morgonen för de skulle gå tillsammans till skolan. Patricia fick skjuts av Anton som var ledig idag.

Just nu är det så mycket på jobb, jag fattar inte var alla arbetsuppgifter kommer ifrån?!? Och imorgon är det ytterliggare en utbildning/möte i lund, kl 8!!!! Behöver arbetsro... så när jag kommer tillbaka blir det med stängd dörr och tyst telefon. Det är så kass när man börjar känna sig ostrukturerad, för då får man ännu mindre gjort känns det som. Jag vet att har man bara kommit över toppen så brukar det släppa och det tänkte jag försöka klara den här veckan så att jag kan komma till ro igen.

När vi skulle hem kom jag på att jag skulle ju till lund imorgon, och har inte bokat bil eller nåt!! Hur trött blir man på sig själv då då?! Jaga fatt i en bil snabbt som ögat och fick köra den med hem så att jag slipper åka inom jobb imorgon. Räcker att jag behöver lämna hemmet kl 7 imorgon.

Väl hemma så byte jag och Patricia om för att köra till stallet. Johan körde oss, vi hämtade först Moa och sen till stallet. Patricia red och jag skötte marktjänsten.

Senare på kvällen körde jag och Moa, Patricia till hennes dans på Planteringen. När dansen var slut körde Johan och hämtade henne.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards