En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 27 mars 2009 22:27

Johan körde och lämna över jourbilen, och jag kom in till jobb vid 8 och lämnade våran bil så att han kunde köra hem och ta hand om Moa idag också.

Jag har fått sån härlig hosta och såg till att hosta mig genom morgonen och en bit in på förmiddagen.

Kl 10 var vi på banken och pratade pensionsparande - vilken djungel!!!

Moa följde med när Johan körde in, men hon tyckte nog inte det var så där jätte spännande!=)

När de lämnat av mig på jobb körde de och hämtade upp Patricia och Liza på busshållplatsen, bussen var sen som vanligt!! De körde hem och Johan fixade middag till dem, de har håla i 2 timmar mitt på dagen och hur spännande det nu kan vara en fredag. När de sen hade fått mat i magen så körde Johan dem tillbaka till skolan. Eftersom man inte kan lita på bussarna här hos oss.

Var full rulle på jobb idag också, var ju oväntat!!

Så kl 16 kom Johan och bytte bil igen och hann väl i stort sett bara hem så fick han jobb. Jag slutade efter 17 och körde hem eftersom Johan fick jourjobb och Moa ville inte vara hemma själv.

Moa och jag körde upp och gjorde en snabbvisit i stallet.

Vi mår inte så bra någon av oss, så vi orkar inte så länge. Går bra så länge man är i rörelse, men så fort man stannar och pratar så känner man att kroppen hellre hade gjort något annat.

När Johan kom hem hade hann köpt med sig västkustbakelser till oss. Nya ägare på Nattmackan igen, men det gjorde inget, för det var gott ändå!


Imorgon blir det väl en dag för packning och inköp av mat till Patricia, för nu åker hon ju till Polen på söndag förmiddag. Och de ska ha egen mat med sig för hela söndagen och frukost på måndagen. Inte helt lätt att hitta på vad hon kan ha med sig. Har ni några bra förslag, hör gärna av er!

Hon är bekymrad över att sova på tåget i Polen eftersom en lärare blev bestulen för något år sedan. Men jag sa att om hon sover i sovsäck så kan hon ju ha värdefulla saker där i. Vill de sno kläderna i väskan, så gör det, men inte pass och pengar i alla fall.

Nu ska jag nog krypa i säng och kurera mig till imorgon. Är ju helg och det hade ju varit skoj om man mådde bra då.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards