En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 15 mars 2009 21:49

När jag vaknar har jag värsta huvudvärken och skakig i kroppen och jag som skulle tävla. Tog några piller och efter en stund så kändes det bättre.

Patricia hade messat att de körde från Sälen kl 6.

Jag och Moa körde till stallet och fixade hästen och efter en stund kom även Linn och sen till Helsingborgs ridhus och tävla.

Seline var så stressad och orolig, för hon fick inte gå ut med sina kompisar så när Moa skulle slänga in ensliage till henne så bet hon Moa i armen. Men det var nog inte riktat mot Moa, det råkade bara bli hennes lilla arm som råkade vara ivägen. Stackars lilla tös, hon fick så ont, men tur var att det inte gick hål i alla fall. Det såg mycket bättre ut redan på senare eftermiddagen. Det var ju skönt! Man blir så arg när djuren gör såna dumheter.

Tävlingen tog hela dagen!! Jag som trodde att det bara skulle vara några timmar. Men det var det väl värt eftersom det gick så bra idag.

Linn följde med som hästskötare och Johan och Björn med barn kom och fotade.

Hem till oss och käkade Tacos på kvällen. Det var gott eftersom man inte ätit på hela dagen.

Patricia kom hem vid halv 4 till Mjöhult och hemma här efter 4.

Vi kom väl hem vid 18-tiden och då var även Anton här. Det känns som att det var länge sen man såg båda 2, även om det bara var 1 vecka sen...

Nu är vi såååå trötta, alltså ska sängen besökas snarast!

Sov Gott!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards