En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 5 mars 2009

Johan gick av jouren, så nu är det lugn och ro igen ;). Fast det har ju verkligen blivit lugnare och lugnare på jouren.

Jag var på utbildning under förmiddagen, var en bra utbildning i flexhantering. Nu kunde jag förvisso rätt mycket om detta redan, men uppdatering är aldrig fel och sen är de ju alltid något som är nytt. På eftermiddagen satt jag och sakade fakturor, det verkade kvitta hur mycket jag satt och sakade, listan bara fylldes på hela tiden. Så nu vet jag vad min dag går ut på imorgon. Stängd telefon och dörr....

Patricia håller fortfarande på att hosta och snora. Moa har ont i huvdet och småsnorig. Varför tar det aldrig slut???

Funderar på om man ska ringa och se om de kan få komma till Vårdcentralen och ta lite prover eftersom de är sjuka hela tiden. Nu har de ju varit sjuka så länge så man undrar ju om det behövs antibiotika.

Johan är jourledig imorgon så det blir taxiverksamhet som vanligt. Först kör han mig till jobb, sen Patricia om han hinner och sen Moa. Kanske han kan köra dem till VC också, om vi nu får tid vill säga. Det är ju inte det lättaste kan man ju säga. Patricia har ju håla mitt på dagen och det hade ju varit passade att åka dit då tycker man. Ja ja vi får ringa och kolla imorgon. Tjejerna tycker inte jag ska göra det, men jag är så trött på att de aldrig blir friska och pigga.

Nu är det läggdags igen!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards