En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 mars 2009 21:38

Johan och Moa sov vidare när jag körde till Lund på morgonen. Skulle på möte under förmiddagen. Var ett bra möte med lunda och malmöfolk.

Körde direkt till jobb och lämnade bilen.

Johan och Moa åkte till tandläkare på råå och efter det så körde Johan Moa till skolan. Hon ville så gärna gå till skolan + att hon mådde så mycket bättre nu. Efter skolan skulle hon och 3 st andra tjejer åka till väla och shoppa!!

Johan körde in och arbetade, därför åkte jag in med bilen direkt till jobb. Jag och Johan gick upp och käkade i matsalen innan jag åkte hem.

Körde till stallet och red ut under tiden det var ljust. När jag var klar körde jag och hämtade Johan på jobb. Sen körde jag hem och fixade mig och efter en stund kom Marie, Camilla, Malin och Isabelle och hämtade mig, vi körde till Flyinge där det var Hingsvisningen.

Johan körde och hämtade alla tjejer på väla kl 8. Då var de nog rätt nöjda efter all shopping =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards