En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 mars 2009 20:49

Moa och Johan var hemma idag också. Trötta och hängiga.

Jag har suttit i möte i helsingborg på förmiddagen och utbildning i Lund på eftermiddagen!! Suck...

Vid halv 4 så började det snöa i Lund och det hade tydligen börjat tidigare i helsingborg.

När jag kom hem körde jag upp till stallet direkt. Och när jag kom till stallet var där mycket mer snö än hemma. Slår på en mil, men ändå var det nog dubbelt så mycket där.

När jag kom hem hade Johan fixat pannkakor som jag skulle göra när jag kom hem. Det var riktigt skönt, för så trött man blir när man har suttit still en hel dag och bara lyssnat på andra. Har varit viktiga saker så man måste vara med hela tiden.

Moa mår mycket bättre idag och vill till skolan imorgon. Johan känner sig och piggare, skönt om det är så och inte blir sämre imorgon igen.

Johan kör Moa till tandläkaren i Råå kl 10.20 imorgon, och om hon mår bra så kör han henne till skolan efteråt.

Jag ska till Lund i morgon förmiddag, så när jag kommer hem så tar Johan bilen som jag har och kör in till jobb och jobbar på eftermiddagen medans jag flexar. Jag har för mycket flex och måste justera det innan den 31 mars.

Detta längtar jag efter


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards