En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 mars 2009 21:54

med mitt uppdrag till imorgon. Fick förvisso jobba till kl 18. Mötet börjar kl 8 och jag kände att jag inte orkade vara där så tidigt på morgonen för att blir klar.

Jag och Inger på jobb har varit duktiga och varit ute och gått nu i 2 dagar, men idag missade vi det. Båda hade så mycket att göra så vi glömde bort middagen, vi kom på den kl 12.10 och det är lite sent när man sen går i ca 45 minuter, så hinner man knappt äta innan det är fika.

Hem till de sjuka, hängiga och trötta. De ville ändå själva åka till affären och köpa halstabletter till Moa.

Efter det körde jag till stallet och gjorde en snabbrunda där. Orkade inte rida idag.

Är jag den enda som känner av när det är fullmåne? Blir seg, yr och vimsig... Likadant varenda månad just vid fullmåne.

SMS från Patricia - hon mår bra, men ont i knäna efter all skidåkning. Lagom kallt och mycket snö. Låter mysígt.

Men nu längar vi väl ändå efter våren?? Man känner av den stundvis, när det inte regnar och blåser för mycket. Börjar bli lite ljummet i luften och solen värmer.

Bilden är tagen den 17 mars 2008 så risk att vi får återuppleva det eller?

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 mars 2009 07:54

Har jätteont i halsen och huvudet igen... VIRUS!!! varför försvinner det aldrig. Det är så synd om henne, hon är hela tiden trött och samtidigt vill hon bara till skolan för de har så mycket på gång nu. Men nu ska vi försöka hålla henne hemma hela veckan.

Johan blir hemma 2 dagar nu och sen jag på fredag om hon fortfarande mår dåligt. Hon ska även till tandläkaren på fredag så vi hoppas att hon mår så pass bra så att hon orkar det i alla fall.

Jaha nu får jag ta tag i mitt arbete, har en uppgift som måste vara klar till imorgon.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards