En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 31 mars 2009 22:21

Mår faktiskt bättre idag, mycket bättre än igår... Visst att vi fortfarande är förkylda, men nu orkar man ju i alla fall röra på sig.

Jag blev lite yr under förmiddagen efter jag tagit nässpray, vet inte om det var det som gjorde att jag blev snurrig, eller om det är förkylningen som satt sig lite i öronen.

Körde Moa och Vicky till skolan på morgonen, de tycker att det är skönt att ta det lite lugnare på morgonen.... jag med!

Idag tackade vi av 2 st som gick i pension från jobbet. Så det blev go tårta och fina tal på eftermiddagen. Känns alltid lite konstigt när någon som man jobbat med i 15 år slutar.

Jag och Moa körde till stallet eftersom Moa skulle hoppträna lite och jag orkar inte riktigt rida än, men imorgon kanske??

Under tiden vi var där så var Johan ute och letade efter fåglar som fotomodeller.. ;)

Vilket väder och vad skönt det är när det är ljust på kvällarna, plötsligt hinner man ju vara i stallet på den ljusa tiden. Helt underbart!

Positivt idag: Varmt och underbart skönt ute

Negativt idag: Adjö

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards