En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 26 mars 2009 20:43

Moa mådde inte bra idag när hon vaknade så hon fick bli hemma från skolan. Johan körde till jobb för att gå på jouren. Sen kom han hem och bytte av mig. Så körde jag in till jobb och jag var där vid halv 10 ca.

Har mycket att göra inför faktureringen, så jag undrar ju hur det kan vara så att vi alltid blir sjuka lagom till det.

Jobbade med stängd dörr hela dagen, det var sååå skönt att slippa höra allt runtomkring. Sen har vi 2 st som går i pension nästa vecka, och all förberedelse till det, insamling av pengar och annat tar ju lite tid också.

Tur att jag har Lennart som har hjälpt mig med beställning av tårtor och blommor.

Fick faktiskt rätt mycket gjort idag, och det känns bra. Men tyvärr så måste jag ändå jobba imorgon också. Skulle vilja vara hemma med Moa, men eftersom jag inte har någon som kan backa upp mig på jobb så blir det tyvärr så här.

Moa har klagat på ont i öronen några dagar nu så Johan ringde till VC och de fick en tid direkt så de gick upp och fick kollat henne. Det var irriterat i öronen och en liten början till öroninflammation, men inte så mycket att hon fick penicellin. Det är nässpray och panodil som gäller. Hoppas att det går över snart för hon har varit så förkyld länge nu. Och så blir hon så trött, så hon till och med somnade i soffan nu ikväll.

Patricia har varit hos Felicia och bakat kladdkaka och cocostoppar som de ska ha med sig på Polenresan. Sen stack hon klart hem till Anton en runda.

Johan var hemma hos Hans och hjälpte honom med hans dataproblem.

Och vad händer egentligen....??? Det snöar vågrätt idag igen!!!!!! Jag som trodde att det var vår, men men .... Spännande och se om det blir skidor till jobb imorgon.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards