En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 mars 2009 22:37

Körde Moa till Gunilla på morgonen, skulle ha sälle till skolan. Patricia började kl 9 så hon vaknade när vi körde till jobb.

Det är sååååå kallt och eftersom det blåser lite också så går den genom alla kläder man har på sig. Det är så läskigt jobbigt!!

Hämtade Moa hos Gunilla och då kände hon sig hängig och orkade inte rida på lektion. Jag ringde och avbokade henne. Hoppas bara att de hörde av telefonsvararen eftersom vi ringde lite sent.

Patricia hade moppat upp för att rida ut Seline efter skolan. Jag fick skjuts till stallet av Johan. Johan och Moa körde och handlade lite under tiden jag körde marktjänsten i stallet.

Hem och läsa läxor med Moa, under tiden fixade Johan våfflor.

Moa klagar på ont i höger öra, slår lock och sticker, näsan rinner och så har hon ont i huvudet.

Så imorgon blir det VAB för mig, för Johan går på jouren. Varför blir vi alltid sjuka lagom till att jag ska fakturera?? Idag kände jag att jag låg rätt bra till när jag gick hem, men nu vet jag inte riktigt om jag tycker det längre.

Får väl in och jobba imorgon kväll eller i helgen kanske=/. Javisst ja, det blir till helgen i så fall, för Johan ska hjälpa en arbetskamrat på kvällen, så då är helgen räddad, jippi! =/

Jag har fått sån envis högfärdshosta och fortfarande ont/känningar av mina luftrör. Så det är nog inte fel att vara hemma för min egen skull heller.

Ja nu är det i alla fall sängdags. Sov gott!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards