En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 16 mars 2009 21:09

så var det måndag igen. Hur fort går veckorna egentligen??

Något som är väldigt positivt just nu är att det är ljust när man går upp och när man går hem från jobb. Det är så skönt!

Patricia och Moa har alltid sovmorgon på måndagar, så skönt för dem!

Det mår mycket bättre, även Johan har fått ny energi, så nu hoppas vi att de kan hålla sig friska. För nu verkar det vara min tur igen!!! =(. Ont/torr i halsen, känner mig lite seg igen. Börjar bli trött på detta på riktigt!!!

Har även lite träningsvärk i rumpmusklerna idag ; ), det är hårt att tävla =) men kul var det!!

Moa följde med Gon hem som vanligt!

Johan skulle jobba extra kl 17, så jag slutade redan 15.45 och han körde mig hem och sen till stallet. Jag fixade i stallet under tiden han var inne och hjälpte till inne på jobbet med ett A-krafts prov. Sen körde han till Billesholm och satt upp ett nytt vägguttag hos Jeanette. Efter det hämtade han mig i stallet och så körde vi till stan och köpte kinamat som var beställt hemifrån. Hämtade Moa hos Gon och sen hem för att hålla kväll. Ja ja vi andra, Johan har fått så mycket energi så att han var tvungen att åka och tvätta och städa bilen.

Är ju jättedålig på att lägga ut bilder ser jag. Här kommer en som jag tycker är mysig!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards