En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 30 mars 2009 22:25

redan kl 7.20 var vi hos tandläkaren på väla, eller ja ja vi var väl där 7.22, låg på 2 hjul in på parkeringen. Kvittar visst hur tidigt eller sent man går upp. Man kommer ändå alltid några minuter sent. Men i detta fallet kvittade det eftersom vi nog var först på plats. Vi mötte folk först på vägen därifrån.

Tandläkare Mats tyckte att Moas tänder blivit så fina så att tandställningen åker bort den 21 april som bestämt.

Körde sen hem Moa för hon började kl 9 och tyckte inte hon ville vara på skolan redan 7.50

Jag är fortfarande väldigt förkyld, fast bättre än helgen, men ändå ont i leder och hostar och stoppar i näsan. Men det är sista dagen för mig att förebereda inför faktureringen så det är bara att bita ihop.

Kl 9.20 fick jag sms från Patricia om att de hade kommit fram med tåget och snart skulle till hotellet. Undrar hur trötta de har varit idag. 2 timmar buss, 6.30 tim med båt och sen 12 timmar med tåg...!!!

Jag jobbade till kl 17 och Johan som har jouren körde och hämtade Moa hos Emma på vägen hem.

När jag kom hem gjorde Moa och jag läxan, geografi.

Efter att vi var klara körde jag till stallet där Linn redan satt på Seline. Jag skulle hjälpa henne lite med ridningen idag, ge lite nya tips och ideer. Det gick bra, men det är mycket att lära. Och eftersom jag inte riktigt känner mig klar i huvudet så rör jag nog ihop det lite för Linn.

På kvällen när Moa skulle lägga sig så hade hon fått lite ont i sina öron igen och även i tänderna, hon fick ny gummikedja på tänderna när hon var hos tandläkaren idag. Så nu är det nässpray igen ett par dagar och hoppas på att öronen inte blir sämre.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards