En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 mars 2009

Lite bilder efter dagens fotorunda vid Borgen och Råådalen och havet

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 mars 2009 22:02

Lite bilder på Patricia när hon åkte skidor i sälen

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 mars 2009 21:02

Det kändes så skönt i morse när vi gick ut till bilen så gissa om man blev förvånad när det bara visade att det var +1 grad varmt ute. Kändes mycket varmare än så.

Har gjort jättemycket saker på jobbet idag, men absolut inget som jag hade tänkt. Min besöksstol hann inte svalna mellan besöken. Likadant med telefonen, nästan så att den glödde. Så jag stannade faktiskt kvar 1 timme extra ...och vad saker jag hann med. Det jag gjorde på den timmen var mer än vad jag fick gjort på hela dagen.

Johan var hos optikern för att göra ytterliggare en koll av linserna. De säger att allt är som det ska vara nu. Även om han tycker att den ena linsen känns lite konstig. Är tydligen en vanesak.

Moa har varit på Dropp in med skolan, de fick se en film och gå runt och kolla. Efter var det i Jordbrodalen och kollade djuren.

När vi kom hem så var Patricia och Liza i full gång med pluggandet. De är så duktiga på detta!

Jag fick skjuts till stallet och under tiden körde Moa och Johan till Borgen och Råådalen för att fota.

Trötta även denna kväll!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards