En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 mars 2009

Moa hade sovmorgon, skulle börja kl 9.50, men hon vaknade ändå kl 7.30 Hon hade ont i halsen, lite jobbigt att svälja. Jag tyckte hon skulle försöka sova en stund till och sen se om hon orkade gå till skolan. Annars bli hemma och vila sig. Men NÄÄÄ absolut inte, måste till skolan...!!!

Johan känner sig också hängig och ont i halsen.

Själv är jag seg i kroppen, men nu ska vi igång och röra oss så kanske det blir bättre.

På middagen gick jag och Inger i 30 minuter runt kvarteren runt Jönköpingsgatan och in bland husen. Kände oss nöjda när vi kom tillbaka.

Johan håller på att sätta upp gardinhållarna till panelgardinerna i vardagsrummet. Vilket mäck!!! Massa små blipidutter överallt. Imorgon får vi klipp och klistra lite på gardinhållarna och sen sätta upp gardinerna. Hoppas jag!!

Patricia är ju som sagt i sälen och åker skidor med sin pappa och familj. Hade lite ont idag, hade gått mycket med Anton (lillebror) i pulka.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards