En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 september 2010 15:45

Faktiskt varit lugnt mellan 1 och 7 den här natten/morgonen. Tänk att få sova så många timmar i följd =)

Ringde ändå vårdcentralen på morgonen för det kändes inte bra på kvällen och natten och kände att jag nog inte skulle klara av att jobba på torsdag.

Fick tid kl 10 och Johan kom hem och körde mig upp. Hade kanske kunnat ta mig upp själv, men jag fegar lite.

Läkaren kan inte säga vad det är för fel, men han tycker att jag ska köra en 24-timmars vätskediet. Mest för att starta om från början. Imorgon ska jag få börja äta skorpor med lite sylt =)


Var ännu tröttare idag än vad jag varit på hela veckan så efter några timmars telefonsnack med mamma så somnade jag på soffan några timmar.

Hade tänkt dammsuga färdigt huset, men det gick inte.


Patricia hade bestämt träff med Naemi efter skolan och senare på kvällen var hon och Felicia och dansade Zumba igen.


Farmor och farfar hämtade Moa och skjutsade henne till Viarp och när hon ridit färdigt skjutsade de hem henne. Idag hade de hoppning och Moa hade hoppat 80 cm på Billy och det hade gått jättebra.

Johan jobbade över och när han kom hem så hämtade han Moas telefon och körde till Telia på väla och lämnade in den.

För när Moa skulle hem från Miche så ville telefonen inte starta.


Linn och Björn hjälpte oss med Seline och det tackar vi för.


Idag var det verkligen kanonfint väder hela dagen, på morgonen var det helt vindstilla, men framåt eftermiddagen började det blåsa lite, fast inte mycket.


Tanken var att jag skulle våga mig ut och gå, men orken fanns överhuvudtaget inte.


Magen var lugn hela dagen och kvällen - helt UNDERBART!!!!




Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 september 2010 11:15

Grattis på Din födelsedag =)

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards